LIKEE LIKEE BLOGGIE SAYEE :]

DAH BACE BLOG SY , SILE SILE LAHH LIKEE EHH :]
ANTENTION PLEASE !Blog ini 100% adalah hak milik PYKAA HUDSON . Anda dilarang untuk Copy atau Edit mana-mana kandungan blog ini tanpa kebenaran saya . Be nice ! Menghormati kehidupan orang lain dan penggunaan tutur bahasa yang baik amat dialu-alukan di sini . Terima kasih semua !


Okay today nak story ape yang aku nak luahkan selame nie :) Hope korang korang boleh mendengar dngan ikhlas , #cehh ayat cm sial jeaa -.- okay lets begin :) act aku sayangs gile babi kat sorang mamat niee . Okayy akuu tipu , betul lahh senget . aku dah couple ngn dea almost 2 months . ape-2 pun kiteorng harungi bersame . tp tetibe malam 21 August 2011 , dea hantar msg bgay-2 dekat aku , dea ckp mulai skrng kite friends jea . then dea tknk bermusuh . okay aku pham ape yang dea nak , aku rase aku boleh buad lebih ape dea nak . tp sumpah aku tkbolehh , aku still sayangs gile dkat dea . knpe dea tkboleh nk paham . knpe dea still nak ikutkan ego deaa ? knpe  ? apesalah akuu smpai dea sanggup buad aku mcm nie ? aku dah beri yang terbaek tuk dea , aku setia ngn dea , tp dea still buad aku mcmniee , bukan sekali dua dea buad aku mcm niee babe . dah bnyk kali tauu . tp disebabkan aku sayngs dea , aku still sbar ape yang dea buad kat akuu . tp skrng aku dah tkboleh tahan . tp akuu tahan jugak sbb aku terlalu syaangskan deaaa . tp dea still mcm tue jugak . tetap ngn ego deaa . selalu nak ckp lepas ape yang dea raseee . tp balik-2 , akuu yang kne . Yaa Allah , akuu ade buad salah ape pade hamba Allah sorangg niee ? akuu nak dea blek , akuu sayangs kan dea . tahun nie deaa janji nk pkai bju raye wrne same , nk beraye sesame , tp dea dah lupee janji deaa :( aku perlukan dea kat sisi akuu . akuu tak kuad tuk hadapi nie semua sorang diri , yess akuu perlukan dea sngt-2 . Sumpahhh ! akuu tkpernah sayangs lelaki laen mcm mne aku sayangs dea . akuu nak dea ade kat sisi akuu jeaa . knpe dea tkbolehh nk bg ? knpe knpe ? akuu tkpandang semua duet dea , akuu cume nak dea sayangs akuu . sbb family akuu mmg tkboleh bg . Now if dea dah betul-2 dah pergi dari hidup akuu , aku akan rase sunyi . dan akuu dah tkde sape yang sayangs akuu . aku cume ade sorang jeaa . akuu rindu nak kiss dea , nak peluk ngn dea , nak manje-2 ngn deaa . nak dating ngn dea , and dlm sejarah dlm hidup aku . nak pkai bju raye wrne same . tp tk kesampaian . akuu sayangs kauu doee , seriouslyy . Hanye kau sorang jelahh dlm haty aku wehh . tkde orng laen  . haty aku dh tertutup untuk lelaki laen selaen kauu . tp kauu buad taek ngn akuu . maybe kau break ngn aku sbb perempuan kan kan ? setiap hari aky menanges sbb kauu . Yess smua sbb kauu . tkpelahh akuu doakan kau bhagie ngn orng baru dlm hidup kauu , hope kau raye ngn orng baruu yang hadir dlm hidup kauu . akuu cume nk ckp yang aku syaangs kauu sngt-2 . Aku harap sngt aku nak beraye ngn kauu . Hope kauu happy ngn family kauu . name kau kat phone aku tkan berubah . akuu takan pernah tukar . Okaylahh , aku dah tkboleh tahn menages . lagi bnyk akuu taep , bnjir lappy akuu . Akuu sayangs kauu Muhammad Fadhli Bin Mohd Nasir .

in memory :'( iloveyousosomuch Fadhlie 

Thanks for read :) And Click Likee Okayy :)