LIKEE LIKEE BLOGGIE SAYEE :]

DAH BACE BLOG SY , SILE SILE LAHH LIKEE EHH :]
ANTENTION PLEASE !Blog ini 100% adalah hak milik PYKAA HUDSON . Anda dilarang untuk Copy atau Edit mana-mana kandungan blog ini tanpa kebenaran saya . Be nice ! Menghormati kehidupan orang lain dan penggunaan tutur bahasa yang baik amat dialu-alukan di sini . Terima kasih semua !

Okayy today satu post tapi dlm dea bnyk cerita okayy :> hee , saje nk suruh korang bce blog aku lame-2 siket :D HAHA , just jokee okayy :) Hihi , so ape mcm korang punye holiday ? okay ? cun ? bguslahh semua selamat dalam semua perkara :] taktahu nk cite yang mne ohh . sbb bnyk sngt bende nk cite :) Okayy lets groove :>

2 SEPTEMBER 2011 ; HAPPY BIRTHDAY :)
|
|
|
\/
Happy Birthday to youu sayangs , may allah bless you :) Hope happy with Sahfrul yaaaa :>

FIRST LEBARAN WITH MY BESTIES :>

Okay , first lebaran , after beraye ngn family akuu , aku beraye ngn mmber tersayangs akuu . mmg best gilee wokk . dorang datang raye rumah akuu , semua serba purple :) Alhamdulillah , hajat aku nk same colour baju raye ngn si dia , akhirnye tercapai jugak :) Thanks God :> tahun nie raye aku bermakne gileeee :) sumpah best ohhhhh :3 Mule-2 pergi beraye dkat rumah Lie . tp syaangs liee tkde mse tuee . dea keje kan :) Okayy , beraye rumah Lie , then beraye pulak rumah Aleeya Hudson :3 Kembar akuu tue wehh ;) HAHA , dea pun pkai bju wrne purple kugak . then dah pergi beraye apesume , aku ng mierul pergi Runner :> korang tkan thu msuk runner tue ape ? :) Hihi , #poyo jea akuu nie . dah g chowkit apesume , gerak selayang blek , gerak rumah Lie , then gerak selayang mall , mmg kiteorng buad function koyt kat situ . #kayy aku tipu --' HAHA , dah beli barang apesume , gerak snooker :D tunggu dorang hbes maen snooker , time tue aku , kak idah , kak teha , leeya and eiycha dngar hujah dari Muhammad Amirul Farhan . Kembar lahir tahun laen ;D Haha , mmg best ahh mse tue :) mmg gelak hbes dngar hujah dea . merepek jea hujah deaa :) dah selesai apesume , kiteorng blek rumah Liee , dah dkat mlm tue , dorang semua gerak rumah monna . aku , leeya , kak idah , kak teha tak ikut :) kiteorng duk rumah , then aku ngn leeya gerak selayang mall lepak kat futsal . mengenangkan naseb wehh :) Hihi :> then Lie cll , dea nk ckp ngn fadhil . pastu aku ckp fadhil kat rumah monna . then dea kate tkpergi rumah monna kea ? aku ckp tak , hbes kat mne nie ? aku ckp lah aku kat Selayang Mall dgn Leeya . Then dea smpai . Gerak 7E , Quee smpai Lie gerak rumah monna :) #Okay tahn air mate pykaa :'D Dah apesume , gerak blek rumah lahh derrr :'> 



CONFLICT WITH HIM :'>

Okay , 05/09/2011 akuu ade mslh ngn dea , tp alhamdulillah dah selesai jugak :'> walaupun terpaksee :) thanks Gangster saye yang menolong pyka semlm :) kayy iloveyoulahh , so to ---> Muhammad Fadhlie Bin Mohd Nasir , thanks for everything :D thank you so much , sebb sudi jage pyka , sudi layan kerenah pyka , terima kaseh bnyk-2 lie , pykaa hargai sngt-2 , tkthu nk blas cmne , pyka mintk maaf sbb pyka selalu marah-2 lie , tuduh lie bukan-2 . sorry kayy :> pyka tklayak tuk lie tauu :D yess , monna , she deserved to youu :) dea mmg terbaek untuk lie , :'> jage dea elok-2 kayy , syangs dea mcm mne lie syangs pykaa :D Pyka syangs kat lie , smpai bile-2 , pyka akan syaangs lie kayy , dan pykaa tkan lupekan lie :') Pyka syangs lie smpay mati tauu :) i will love you untill my last breath Muhammad Fadhlie :> #okaytkbolehtahandoee , naknagesswoo :'< Selamat Mulakan Hidup Bru kayy , pykaa doakan lie bhagie ngn monna :) thats all , kbyee :'>

Thanks for read :) And Click Likee Okayy :)