LIKEE LIKEE BLOGGIE SAYEE :]

DAH BACE BLOG SY , SILE SILE LAHH LIKEE EHH :]
ANTENTION PLEASE !Blog ini 100% adalah hak milik PYKAA HUDSON . Anda dilarang untuk Copy atau Edit mana-mana kandungan blog ini tanpa kebenaran saya . Be nice ! Menghormati kehidupan orang lain dan penggunaan tutur bahasa yang baik amat dialu-alukan di sini . Terima kasih semua !

Hello Peeps ;) Dahlame sngt aku tak update blog , selalu nyeee bnyk jea post akuu :P Hm , aku sbenarnye takde mood nak update sbb aku gaduh ngn Boyf aku :( Hm , sedih gilee bhaii T_T nak nanges jea doe . aku tkpham ngn perangai dea skrng . dea dah jauh berubah ohh :( aku rindu ngn diri dea yang lamee :\ tp nak buad cmne , takleh nk bud ape , because akuu pun tkthu nk ubah dea cmne dahh . aku buntu , setiap hari aku gaduh ngn dea , tp dea siket tkrase bersalah pun , dea tetap nn ego deaa . dea selalu nk menang jea dalam semua hal -,- berape kali dea break ngn akuu , tp couple blek --' penat lahh ngn semua niee . aku dah taktahn hidup , sebab ? semua sbb dea . dea tkthu aku lebih sayangs kan dea daripade dea sayangs akuu . tp dea tk pikir , dea cume pikir ego dea jeaa . kali nie if dea nak tingglkan akuu , tkpelahh , aku redha jelahh :'( nak buad cmne , dah tkde jodoh . maybe dea nk kembali kt budakk tutttututu , biarlah aku sorang jea phm :') aku nak dea tahu aku syaangs kan dea , tp ntah lahh . dulu mcm-2 aku ngn dea planning , nak beli bju raye wrne same . nak shopping raye same-2 :) tp aku rase tak kesampaian koyt kalau dea terus beperangai mcm niee . akuu tkpernah sayangs lelaki laen selaen deaa . tp tulahh hakikatnyee . aku dah bersumpah , aku tkan tipu dea , tp dea still tkpercye . aku perlukan boyf yang percye akuu . hm ntah lahh , aku tahu aku tak perfect mcm beliau beliau beliau , aku thu akuu tkchntek mcm beliau beliau beliau , aku tahu aku tak kaye mcm beliau beliau beliau , tp aku bersyukur . maybe dea nak perempuan perfect + kaye + chantek koyt :\ okayy finee , aku sedar aku sapee :( setiap hari aku msg ngn dea , even hari-2 aku jumpe ngn dea , aku siket tak rase bosan ngn deaa . tp dea mcm bosan ngn akuu , kejap tknk jumpe akuu , tknk sentuh aku lahh . apelah , bgay-2 dea tuee ohh :O tp tkpelahh , aku harap dea paham perasaan aku terhadap deaa :') Smpai disini dulu yeaa sayangs :D bhooii ~
Thanks for read :) And Click Likee Okayy :)