LIKEE LIKEE BLOGGIE SAYEE :]

DAH BACE BLOG SY , SILE SILE LAHH LIKEE EHH :]
ANTENTION PLEASE !Blog ini 100% adalah hak milik PYKAA HUDSON . Anda dilarang untuk Copy atau Edit mana-mana kandungan blog ini tanpa kebenaran saya . Be nice ! Menghormati kehidupan orang lain dan penggunaan tutur bahasa yang baik amat dialu-alukan di sini . Terima kasih semua !

Okayy semalam bngun-2 then mandi . lepas mandi tue , aku mintak abng aku duet RM100 sbb dea hutang aku RM100 , lepas dea taknak ganti . pastu aku wrestling dea , abng aku nanges . Okayy , tehn dah bergaduh apesume , mintak mummy aku RM20 , then gerak Selayang Mall naek cab . mase tue lie tkthu akuu nk gerak sane , dea marah-2 cm orang gilee -,- okayy tkpe . then gerak snooker , tnegok dorang maen snooker . Yaa Allah berbulu bhaii tunggu dorangg -.-' Okayy tkpe , pastu akuu ngn Aleeya Hudson g jalan-2 sat ;D aku nampak Angry Birds yang comel tuee . nak beli letak kat phone akuu ;] then aku beli lahh dua :) satu aku punye , satu lie punyee :) Okayy then , gerak snooker blek , tngok lah dorang maen snooker smpai lebammm --' Okay dah apesume , gerak uluyam , sebab nak tolong Abang Am pindah barang . mase tue perut aku lapar gileee babiiii -.- Okayy , lepak jap , pastu baru berkerja . Haha , Then gerak bazaar ramadhan , bazaar dea siket , tkbest pun nak jalan . yelahh sbb hujannn ;] then dah berbuke apesume , dah pindaj barang apesume , gerak prima selayang . pastu , dorang angkat barang , aku , deqlin , eiycha and leeya ;D gerak beli satay ;] then dah beli aesume , apelagi buad taik mate lahh ;D then dah hbes apesume , mari kite beransur ^^ thats all , bhoiii ~
Thanks for read :) And Click Likee Okayy :)