LIKEE LIKEE BLOGGIE SAYEE :]

DAH BACE BLOG SY , SILE SILE LAHH LIKEE EHH :]
ANTENTION PLEASE !Blog ini 100% adalah hak milik PYKAA HUDSON . Anda dilarang untuk Copy atau Edit mana-mana kandungan blog ini tanpa kebenaran saya . Be nice ! Menghormati kehidupan orang lain dan penggunaan tutur bahasa yang baik amat dialu-alukan di sini . Terima kasih semua !

Assalamuailaikum :> today pykaa nk story morry about my twin HUDSON <3 sape lgi kalau bukan Aleeya Hudson right ? :) Okayy , yeaahh i know my fault sygs . aku rindu kau leeya , aku selalu tnye dorang mne kauu . Yelahh now kauu busy with PMR right . tp firstly aku tkpernah burukan kauu wehh , and tkpernh nk lagakan kite semua . Sumpah wehh , akuu tkde niat nk buad cmtue . Niat aku nk berbaek semula ngn kau . itu ajee :'> actually aku bnyk thu pasal kau , tp siket aku tkpercye wehh . akuu selalu dengar dorang ckp pasal kau . tp aku diam . aku nk bgthu kau serba salah . Seriously aku tkde niat nk buad cmtue kayy syngs . if pasal Qiee , yeah akuu bgthu sebb dea pkse akuu . dea pun dah berjnji dea tkn bgthu kauu apesume . actually mmg kite same wehh . tkdeape yg kurang . dah nme twins kan kan  ? :) aku jage baek rahsia kau , tp knpe kau tk jge baek rahsia akuu sygs ? wehh please lahh , aku tknk bermusuh ngn kau lg , sumpah rindu nk ketawa ngn kauu . nk tngok kau hbeskn air milo yg aku buad ! :'> Aku sayangs kn gang langsilayang kite wehh . Hopefully kauu maafkan akuu . mane jnji kite semua mse satu syawal haritue ? bukan nk mengungkit . just nk ingtkan jea . sorry lah if ape yg aku buad kt kau selame nie menyakitkan haty kauu . sumpahh wehh , aku sayangs kauu gile-2 babi thap cipan :] kauu sorang jea yg phm aku lepas Lie tingglkan akuu . ape-2 kite share bersamee . tkdee rahsia antara kite right ? :') kauu yg buad penjnjian tue . akuu ingt lgi wehh . Hm . kayylahh . sukehaty kaulahh kau nk maafkan aku or tak . yg penting aku doakan kejayaan PMR kauu . Hope kauu berpuas hati dngn result kau nnti . semoga berjaya . kbyee , takcare , iloveyouumoremore besties <3
Thanks for read :) And Click Likee Okayy :)