LIKEE LIKEE BLOGGIE SAYEE :]

DAH BACE BLOG SY , SILE SILE LAHH LIKEE EHH :]
ANTENTION PLEASE !Blog ini 100% adalah hak milik PYKAA HUDSON . Anda dilarang untuk Copy atau Edit mana-mana kandungan blog ini tanpa kebenaran saya . Be nice ! Menghormati kehidupan orang lain dan penggunaan tutur bahasa yang baik amat dialu-alukan di sini . Terima kasih semua !

Hoyhoy . sudah lame tk update blogg kan kan ? rindu tak ? :> tk rindu g mampus . HAHA :) #jokelahhkawan actually tkde cite pun yang nk ditaep dlm blogger niee . OKay today akuu dpt mmber baruu :) Nmenye Ahmoy and Alep <3 Boleh tahan jugaklahh dorang kan , mmg best :) td lepak dataran ngn Aphiex , Ahmoy , Alep and gang langsilayang :) Boleh masuk gaklahh , hihi :) okay mslh aku ngn Deqlin , mmg tk settle lg . tp tkpe akuu redha jelahh . watlek watpeace (Y) Okayy , today blog aku dahh  setahun babe :) mmg best gilee wokk . dahh rtua ohh blog akuu niee . sayang kauu bloggie . Muah pipi kanan kiri :* Nahh , hihi . okayy lari topic kan kan ? :) watlekk ! Okayy now aku dah boleh terima kenyataan yang aku msti boleh lupekan Lie . Yeah , akuu admit aku still syng dea lg , tp nk buad cmne . mybe nie semua kesilapan aku mse aku couple ngn dea . Yelah aku bnyk buad taik ngn dea . tkpe aku redha jeaa . tp ntahh lahh , still merangkak-2 jugaklah nk lupekan deaa . now aku couple ngn A'an . sorry A'an , aku pergunakan kau untuk lupekan ex akuu . tp aku syng kauu jugak tauu . jgn salah phm kayy . kau pun tahu keadaan akuu kan . Hope kauu phm sayangs . aku tksnggup nk terus menipu kauu . aku tahu kau jealous mse Lie cll akuu , kau marah akuu cntct ngn dea , tp hnye tue jelahh aku mmpu unutk lepaskan rindu aku kt dea .  aku tahuu kau mrh kan ? :> sorry kayy , aku akan try lupekan deaa kay . kau jgn risauu aww :'>  Okayy tujelahh nk ckp , kbyee , thanks follow my blog kayy . sayangs korangg . Happy Anivesaryy Blog Yang Ke- satu tahun <3 Muah pipi kiri kanan :*
Thanks for read :) And Click Likee Okayy :)